Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Pokud Vám zakoupený produkt z jakéhokoliv důvodu
nevyhovuje nebo jste si nákup čistě rozmysleli, máte 30 dnů na vrácení nepoužitého
zboží.
1. Vytiskněte
si návratkový formulář, který naleznete zde.
2. Formulář
vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
3. Vyplněný
formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou
zásilku bez dobírky na adresu Cosmetix, Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč.
Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu. Zásilku označte heslem VRÁCENÍ
ZBOŽÍ
Vrácené zboží musí být nepoškozené. Zboží nesmí být otevřeno, použito a nijak poškozeno. U
zboží nesmí být odstraněna ochranná fólie pod víčkem.
Reklamace zboží
Na naše
zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od
převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční
lhůtě. Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni!
V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:
1. Vytiskněte
si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
2. Formulář
vyplňte a popište důvod reklamace zboží.
3. Kompletně
vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako
obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Cosmetix, Mikuláškova 529/1,
674 01 Třebíč. Zásilku označte heslem REKLAMACE.
Reklamace přepravních služeb
Naše
zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z
našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si zkontrolujte,
zda zásilka není:
·
mechanicky
poškozena,
·
promáčena,
·
otevřena a
příp. i znovu zalepena.
Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady,
neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně
nás kontaktujte na telefonním čísle nebo
na emailu objednavky@cosmetix.cz a
my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.